Trainingen, workshops, coaching en advies

Het bieden van trainingen, workshops, coaching en advies is één van de belangrijkste investeringen die je als bedrijf kunt doen. Next Level Staff heeft de expertise in huis om trainingen, workshops, coaching en advies aan jouw personeel en management te geven die zorgen voor een onvergetelijke ervaring en bewustwording.  
Wij streven naar kwaliteitsverbetering, werkplezier en leveren een essentiële bijdrage aan de organisatie. Na afloop heeft het personeel en management tools en inzichten gekregen die op Next Level direct toepasbaar zijn in de praktijk.
Onze trainingen en workshops zijn ingedeeld in thema’s en kunnen in overleg aangepast worden naar eigen wensen. Wij werken graag interactief, laagdrempelig, persoonlijk en met humor. 

Next Level Real High Services

In deze training komt alles aan bod om op Next Level goede service te kunnen verlenen aan je klanten. Presentatie, uitstraling, klantbeleving, communicatie, samenwerken, valkuilen, talentontwikkeling, kwaliteiten en expertise. Het fundament is gelegd.  

Next Level Personeelsbegeleiding bij Overname of Veranderingen

Als je bedrijf met veranderingen te maken krijgt is er aandacht nodig voor je personeel. Verandering geeft vaak onrust, onzekerheid en weerstand. Dat is niet goed voor het bedrijf, de motivatie van je personeel, de werksfeer en uiteindelijk je bedrijfsresultaat. Next Level Staff begeleidt je bedrijf in het meenemen van je personeel in de verandering. Zowel voor, tijdens als na de verandering. Gelukkig en betrokken personeel is immers goud waard. Vraag een vrijblijvend gesprek aan voor jouw situatie.

Next Level Klachten, Lastige Situaties

Lastige klanten bestaan niet! Lastig gedrag wel!
  • Hoe ga je om met lastig gedrag en situaties
  • Wanneer is iets voor jou een lastige situatie
  • Wanneer ga jij het liefst een lastige situatie uit de weg
  • Hoe ga je deze toch aan waarbij de klant zich koning voelt en jij keizer
We nemen de proef op de som en gaan met jouw werksituaties aan de slag. Hierbij geven we je tools en inzichten om met vertrouwen lastige situaties als een uitdaging te zien. Kom maar op!

Next Level Klantherkenning

Klantherkenning is kracht. 
Kan jouw personeel en management de doelgroep van jouw onderneming dromen? Hoe beter je je doelgroep kent, hoe persoonlijker de service, hoe beter de omzet. 

In deze training leer je de klant te analyseren:
  • Hoe vind je perfecte aansluiting bij je klant
  • Wat is de leefstijl van je klant
  • Welke service verwacht je klant
  • Hoe kan jij je klant nog meer geven dan verwacht
  • Weet je welk product het beste bij jouw klant past
  • Welke (voor)oordelen van jou zitten de verkoop in de weg
 Deze training gaat over klantherkenning, inleving en zorgen voor een perfecte aansluiting. Met als resultaat werkplezier, een gelukkige klant en verhoging van je omzet.

Next Level Communicatie

Alles begint met communicatie en contact. Zowel met je klanten als met je collega’s. 
Een goede communicatie levert helderheid, respect, een goede samenwerking, werkplezier en resultaat op. Zowel je klant als je collega’s voelen zich gezien en begrepen.

Wat gaan we doen in deze training:
  • We gaan in op de 7 essentiële elementen van een goede communicatie
  • Je weet hoe en wanneer je deze het beste kunt inzetten
  • We maken kennis met verschillende communicatiestijlen
  • Je oefent met voorbeelden uit de praktijk hoe jij je communicatie-skills op Next Level kan toepassen

Next Level Teambuilding

Grote of kleine bedrijven, het maakt niet uit. Als de sfeer op de werkvloer goed is heeft dit direct effect op je klant.
  • Je klant voelt bewust dan wel onbewust feilloos aan of hij/zij welkom is
  • Je klant merkt dat het personeel zin heeft om voor jou Next Level te gaan
  • In een goede werksfeer voelt het personeel zich verbonden met het bedrijf, je vult elkaar aan en kunt op elkaar rekenen
  • Je bent bereidt samen de “extra mile” te lopen
In deze training werken we samen aan een goede werksfeer. We leren elkaar beter kennen en begrijpen. We ontdekken elkaars talenten, kwaliteiten en soms ook ergernissen. We bespreken wat we gezamenlijk belangrijk vinden en van elkaar mogen verwachten. Echt de tijd nemen voor elkaar als team levert begrip en positieve samenwerking op. Gesprekken en verschillende werkvormen wisselen elkaar af. In deze training staat de realiteit van de dag, humor en positiviteit centraal.

Next Level Coaching en Advies

Soms blijft een probleem zich herhalen, kom je er even niet uit of wil je advies over hoe je het beste je plannen aan kunt pakken. Een frisse blik van een onafhankelijk expert en goede gesprekspartner werkt dan verhelderend en kan voor verrassende inzichten en oplossingen zorgen. 

Wij coachen en adviseren personeel en management op maat. Afhankelijk van de vraag is dit:
  • Een goed coach- en/of adviesgesprek
  • Een reeks gesprekken waarin we het resultaat kunnen monitoren 
  • “Hands on coachen on the job” waarin we coachen en meekijken in de praktijk 
Vraag een vrijblijvend gesprek aan om te weten wat het beste bij jouw situatie past.
Onze trainingen zijn ook te boeken als workshop. Neem contact met ons op om te kijken welke vorm het beste bij jouw bedrijf en budget past. 

Omdat het lastig kan zijn je personeel vrij te maken zijn wij flexibel in onze tijden en locatie. We komen graag bij je langs of organiseren een locatie en zijn beschikbaar zowel overdag als in de avond. 
De klant is koning,
jij bent keizer!
© Next Level Staff 2023
  • qxio-emailinfo@nextlevelstaff.nl